Back in Holland :p - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van kelly voet - WaarBenJij.nu Back in Holland :p - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van kelly voet - WaarBenJij.nu

Back in Holland :p

Door: Kelly van der Voet

Blijf op de hoogte en volg kelly

01 Juni 2015 | Nederland, Naaldwijk

Hallo Allemaal,

Jullie hebben een tijdje niks van mij gehoord. En jullie vragen je vast af wat ik allemaal aan het doen ben. Ik begon 2 weken geleden mijn buitenlandstage in Portugal. Ik zat niet helemaal lekker in me vel daarom heb ik besloten om terug te vliegen naar Nederland. Ik had contact opgenomen met school. En meneer Hermsen heeft met zijn netwerk een nieuwe stage voor mij geregeld.


Ik loop nu stage bij FloraHolland bij de marketing afdeling. Ik zit op de afdeling beurzen en evenementen. En ik mag helpen bij het organiseren van internationale beurzen. Ik richt me nu vooral op het IPM in Essen (Duitsland) een hele grote internationale beurs. Ik heb het onwijs naar me zin, ik heb afgelopen week geholpen bij een beurs (Zomerplaza). Wat onwijs leuk was, ik heb erg goed genetwerkt. Ik leer nu een hele leuke nieuwe kant van de groene branche kennen.

(zie foto's van de beurs)

Groetjes, Kelly ;)

  • 01 Juni 2015 - 12:29

    Frans:

    Goed bezig! Maar waar staan nu die foto's waar je op doelt? Ik zie niks.

  • 01 Juni 2015 - 15:33

    Kelly Van Der Voet:

    Had ze nog niet geüpload. Nu wel ;)

  • 02 Juni 2015 - 12:22

    Kaylee Mostert:

    Wat vind ik het goed van je dat je je gevoel hebt gevolgd; en nu heel veel mag leren en ervaringen opdoet bij een MEGA groot bedrijf als Flora Holland. Een mega grote kans en een onuitwisbare ervaring. Je mag trots zijn op jezelf en.. dat ben ik ook! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

kelly

Hallo allemaal, Welkom op mijn reisblog het is bijna zover ik vertrek met 5 jongens naar Portugal. Heel veel zin in maar wel een uitdaging. Aangezien de jongens verwachten dat ik kan koken en ik niet verder kom dan knakworsten op warmen in een pan. Have Fun met lezen van me blog ;D

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 1215

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 14 Juli 2015

Buitenlandstage Portugal

Landen bezocht: